Kapalı Balkon

Kapalı Balkon...

Bizim arka balkonu kapattık...
Evi büyüttük valla...
Kovaları movaları koyacak yer bulamıyorduk, kullanmadığımız
elektirik süpürgesi, kullanmadığımız yürüme bandı falan
Iyi oldu....

Arka cephe bütün balkon bizim...kapayıverdık işte orayı....ucuza da geldi, bembeyaz pimapenle.. temiz temiz....

Bizim ev yazın sıcak oluyor yalnız...camları açıp ceryan yaptırıyoruz artık...biraz essin diye...Gerçi onu açınca da dışarıdaki ağaçların polen kokusundan durulmuyo...

Yeşili de pek sevmem evin içinde ne yalan söyliyeyim...İnsanın üstüne üstüne geliyorlar...evde yer kalmıyo, koltuktu, zigondu, sehpaydı koyacak...Ehhh belki orta sehpanın üstüne şöyle canlı gibi duran bi orkide olabilir...vitaminiydi, suyuydu uğraşmam hem de...
Ona kullanacağım vakti bizim candostlar whatsapp grubunda vesairede sohbete harcarım...
Zaten tv. deki, diziydi, korona tartışmalarıydı, surviverdı gün nasıl geçti anlamıyorum...
Vakit kalmıyo şöyle dışarı çıkıp iki vitrin bakacak valla...

Bu arada yeni bi oyun buldum Gardenscapes diye bayılıyorum, size de tavsiye ederim...insan kendini doğanın içinde hissediyor...
O renkler....o çeşitlilik...sanki sahiden yaşıyorum....

Bir de bizim orada biyer var Divine mıdır nedir...önüne doldurmuşlar yeşillik, ağaç, ne buldularsa....daralıyorum geçerken..şehrin içinde bu kadar yeşil nedir kardeşim..Herşeyimiz abartılı...

Işıl
Haziran '20
Teşvikiye

Yorumlar

Popüler Yayınlar