Bi geri sarar mısınız...

Dünyaya niye geldim...
Hatırlamıyorum...Bi geri sarar mısınız lütfen...

Hatırlayan var mı?
Hani yani... eline ve sairesine bi kitapçık tutuşturulup gönderilen varsa da ben rastlamadım...
Hani şu herkesin hayat boyu aradığı kullanım kitapçığı...

Tarih 14 temmuz 1964,
İndin buraya...ya da çıktın geldin:)).. her neyse...
Bi canhıraş ağlama filan baktırdın kendine...memeler...
emzikler...
Koklaya moklaya...tanıdık birileri ..vizyon karlı.... su bulanık ...
Uyu uyan, uyu uyan, canına yandığım...
Şekiller, mekiller...n'apıyorum burda...ııh..tık yok...
Sesler...cızırtı...öyle uzayıp gidiyo...elin sıcak bişeye değdi...
Ne garip...seni sanki ilk defa görüyorum...desen de değil.. bi tanıdıklık bi tanışıklık...ama ne mümkün çıkaramıyorsun...
Derken ağzından girip burnundan çıkıp anne diye birini belletiyorlar...hani var ya...:))))
Sonra devam eden muhtelif dayatmalarla ve dahi etiketlemelerle bir sen yaratılıyor ki...
Artık...ne okyanusta damlasın ne ummanda zerre...bırak onu amnion sıvısı bile kalmamış belleğinde...
Geçmiş olsuuun...
Ara ki bulasın...Her gelen kaybetmiş, bu iddia niye...

Aynı suda iki kere bile yıkanamıyorum ki dönüp bakiim...zaman da geçmek bilmiyo zaten.. ne uzun bir anmış bu 30 yıl...hala buradayım. Neyse bi nefes alayım.. 30 daha...girdin mi son 30 a...tut nefesini...hatırla... hatırla...hatırla....
Tam o sırada kendini üç otuzunda buldun ama
anca dünyadan hatırında kalanlarla... buradaki demansa takılma riski de var ayrıca...

Sözün özü, diyorum ki,
aslında dünya, kılavuzu insanın, hem de tek kullanımlık.
Kapağı kaldırdııın... kesilir bilet, süre başlar işlemeye. Ona buna bakarken sen sallana, sallana...bi otuz, bi otuz daha...bakarsın kalmış son otuz sayfa... onun da son yirmisi zaten palavra.....

Okumak dediğin belki de yazmak yeniden kitabı kendi lisanında...lisanın da, yaşayışına, anlayışına tekabül ediyor bu durumda.
O yüzden dünya, düşünce balonlarının, şeylerle tebdil olduğu, maddeyle dolduğu büyülü bir oyuncak sandığı aslında...oyuncaklar mi??
Onlar el yapımı, herbiri birer tane, bulunamıyor yenisi, kırılırsa mırılırsa....

Işıl
Haziran '20
Teşvikiye

http://malumgunlukler.blogspot.com.tr

Yorumlar

Popüler Yayınlar