Çeşidine bereket profillerim



Ben mükemmelim.

Değişmeye ihtiyacı olanlar düşünsün...

Ha o mu??
Evet yaa...
Eskiden ne kadar şeydi...
Şimdi biraz daha şey olmuş...
O çocukla evlenmek yaradı...
Yetiştirdi kendini...
Gerçi hâlâ biraz şey ama...
E tabiî etrafı da değişti...
Eeee...Göre göre...taş olsa değişir yanîî...

Ama ben mükemmelim doğuştan...
Hatta benim tekelime verdilerdi mükemmelliği, haklılığı, zekâyı da, ben de başkaları kullanmayı beceremez, eline yüzüne bulaştırir neme lazım diye lütfedip aldıydım.
E aileden geliyor...görgü, âdab...
Dedim ya... Şimdi benim birinci derece akrabalarım eh fena değiller...
Ama kardeşimin kız biraz....ıımhh..ne biliyim işte anladınız siz...halbuki benimki şeytan gibi maaşallah...

Valla dedim ya yirmisinde neysem bugün de oyum.
Hep böyleydim; Tutarlı...
Tutarlı olacaksın kardeşim!!!
Ne o öyle fırıldak gibi...
Mesela ben şu eski devrimcileri de anlamıyorum. 
Gençken dünyayı değiştirmek için sokaktaydılar, şimdi bi büyüğüyle değiştirmek istedikleri guletlerindeler.

Hep dediğim gibi ben ve benim nesil.... gerçi herkesin bi kusuru var. Olur tabii.. mümkün mü mükemmel olmak...Beni de beğenmeyen vardır elbet...
Tabii haset de var işin içinde...
Çekememe...insanı kendi kardeşi bile kıskanıyor yeri geldiğinde...ben ama asla...

Ne yapayım, çevremdekileri düzeltmeye çalışıyorum ben de.
Dobrayım hemen söylerim yanlışını...E zekam keskin tabiii.... gözümden kaçmıyor. Elimde değil...Bir an bile tereddüt etmeden yapıştırırım cevabı.
Riya gibi gelir söylemesem...
Ama ben hep böyleydim. Hiç değişmedim çok şükür ...

Bütün hayatım Bu semtte geçti yurtdışı eğitimlerini saymazsak...Çocukluk, gençlik, kulüp ortamı, belli bir çevre, belli bir seviye...
O yüzden çok tahammül edemiyorum anlayış kıtlığına, zevksizliğe, bilgisizliğe.

Yirmi yıldır başımıza bir de bu
malum kesim çıktı.. Bizim gibi modern yaşam sürmek nedir bilmedikleri gibi, bir de STK adı altında, her türlü sosyal alanı işgâl edip ülkenin sahibi gibi davranmıyorlar mı...ahh nerde o eski bağış yemekleri, o eğlence...o şıklık...o klas....fitil oluyorum fitil...
Vallahi kendimi
çok yabancı hissedıyorum bazen ne yalan söyliyim...gidesim var da...çevrem...eşim, dostum burada...insanın konuşacağı, kendi dilinden iki laf edeceği birileri var hiç değilse...
Seni dinleyen, değerini bilen, güveneceğin akraba...kuzen, yeğen...e bunun yaşlılığı var...

Gerçi ben yaşlılığımda da kendi sırtımı sıvazlarım da kireçlenmeden korkuyorum...
Hareketsizlik diyorlar...kireçlenme yapıyormuş...
Ne kadar doğru bilemem tabii de....işte..

Işıl 
Haziran '20
Teşvikiye

Yorumlar

Popüler Yayınlar