Korkmamış olsaydım kaybetmekten

Korkmamış olsaydım kaybetmekten,
bugün 'sevgiyle' diye bitirebilir miydim sözlerimi bilmem.
Sarılırken sevgiyle,
ellerim verebilir miydi şefkatini
dokunuşlarıyla ve dudaklarım
susuşlarıyla.
Korkmuş olmasaydım sensizlikten,
büyüyebilir miydim böyle
kadınlığıma bilmem.
Sarılabilir miydim sımsıkı
yaşam dediğim güzellemeye.
Ve güzeli sezebilir miydim
sözcüklerinde.
Bakabilir miydim gözlerine korkusuzca ve gözlerime aynalar dolusu.
Duygular ordusu var gücüyle
çullanırken üzerime,
durabilir miydi milim ricât etmeden akl-ı selîmim.
Hayatta kalmak akılda kalmak değil yalnızca,
duyguda da kalabilmekmiş
aynı zamanda.
Çevirmeseydi korkular yetişip çarpıntıları çırpıntılara,
korkusuzluk alıp onları kocaman dalgalara,
ne mümkündü bugün buluşabilmek kıyılarımla.
I.K.

Yorumlar

Popüler Yayınlar